L’Emporio no ’l se fa più

19 APR 15
Ultimo aggiornamento: 08:40 | 17 GIU 26
Immagine di L’Emporio no ’l se fa più
Finalmente l’è sicuro,gh’è anca l’ufficialità!,e l’Emporio a Veronettaormai più no ‘l se farà.Tutti i soldi che doveva portar solidarietà,causa el tempo che s’ha perso,i è sparì, polverizà!Epur no ’l dovea mìa essarcovo sol de dipseràdi,dormitorio de balordi,o na mensa par sbandàdi:’l volea sol vegnìrghe incontro a chi ha perso tuti i sogni,a fameje scombinàde,stofegàde dai bisogni.Ma a la notissia gh’è cì brindacol spumante nel seciàr!:quel che avea sercà le firmepa ’l progetto bombardàr.“Che vittoria! – adesso el dise –ghe voleva la me testa!”El vol far ne “bicchierata”,l’organizza na gran festa!“Dèsso sì che a Veronettal’è ’l pericol scongiuràdo:el quartier risplendarà,elegante e profumàdo!No gh’è posto par pitochisempre a tèndare le man!...e se i vol morir de fameche i le fassa più lontan!No sta ben che qua i se veda!L’assistensa? Che i se peta!El quartier l’è de noantri, quei co la cossiensa neta!Sì, gh’è ancora tanti neriche te passa ’nca de fianco...vorà dir che ghe daremouna bela man de bianco!”Pensa ti che bela festa!...che lession de civiltà!...e che impresa coraggiosascondar ben la povertà!...E ci ha ciapàdo i bisognosia peadoni nel dedrìopar un scherso de destinel se ciama ’nca Di Dio!Se a cambiàrghe un fià la testano se sa mìa quando o come...par intanto el sarà mejoche ’l se cambia almanco el nome!